ITAKA keliautojais rūpinasi mūsų atstovai
Kiekvienoje užsakomųjų skrydžių kryptyjejūsų sklandžiu poilsiu rūpinasi lietuviškai, angliškai arba lenkiškai kalbantys ITAKA atstovai
Kaip mūsų atstovas kryptyje padės jūsų atostogų metu?
24/7 ITAKA kelionių ekspertas
ITAKA Smart kelionių kryptyse nėra kelionių organizatoriaus atstovo, tačiau nuotolinę pagalbą 24/7 jums suteikti pasiruošęs lietuviškai kalbantis ITAKA kelionių ekspertas.
Su ITAKA kelionių ekspertu, kelionės dokumente nurodytu numeriu, galite susisiekti:
- Telefonu, SMS žinute
- „WhatsApp“ programėle
- „Viber“ programėle
Vietinės ekskursijos
Šalies, į kurią vykstate, oro uoste jūsų lauks vairuotojas (ITAKA partneris), kuris, jus pasitiks ir informuos, kaip vyksite į viešbutį, kuriame praleisite atostogas. Galimos pervežimo transporto priemonės: autobusas, maršrutinis autobusas, automobilis.
- Pervežimo laukimo laikas - iki 1 val.
- Viena transporto priemone, vežama į ne daugiau kaip penkis skirtingus viešbučius.
- Atvykus į viešbutį, vairuotojas praneša viešbučio pavadinimą bei padeda iškrauti bagažą.
- Informaciją apie pervežimą iš viešbučio į oro uostą ir atgal ITAKA atstovas atsiųs dieną prieš išvykimą, kelionės dokumente kliento nurodytu el. paštu.
Savo atostogas praturtinkite vietinėmis ekskursijomis! ITAKA partneris Seeplaces kviečia rinktis iš daugiau nei 1200 ekskursijų įvairiausiuose pasaulio kampeliuose ir atrasti vietinę istoriją, kultūrą bei pramogas!
Kaip užsisakyti vietines eskursijas:
- Kelionės pirkimo metu, per jūsų kelionių agentą
- SeePlaces puslapyje