Itaka

    Dar arčiau keliautojų: Vilniuje atidaryta nauja „Itaka“ pardavimų atstovybė

    2024-06-20

    Nauja Itaka pardavimų atstovybė

    Vasaros atostogų sezonui įsibėgėjus, vienas didžiausių kelionių organizatorių Centrinėje Europoje „Itaka“ skelbia atidarantis naują pardavimų atstovybę. Ji atidaryta prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“.

    „Siekiame būti kuo arčiau savo klientų, suteikti jiems galimybę tiesiogiai ir gyvai pasitarti su kelionių pardavimo konsultantais. Pastebime, kad nors informacijos apie keliones internete paieškų apimtys auga, „gyvas“ kontaktas su kelionių planavimo specialistais – vis dar svarbus priimant galutinį sprendimą. Todėl naujoji pardavimų atstovybė leis kiekvienam dar paprasčiau išsirinkti asmeninius lūkesčius labiausiai atitinkančius kelionių pasiūlymus“, – sako „Itaka Lietuva“ direktoriaus pavaduotoja Daiva Strumskienė.

    Tai – pirmoji „Itaka“ pardavimų atstovybė, atidaryta po kelių metų pertraukos. Prieš prasidedant COVID-19 pandemijai, Lietuvoje veikė penkios atstovybės Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

    Nauja Itaka pardavimų atstovybė

    Ekspertai pastebi: kelionių rinka stabilizuojasi
    Pasak kelionių organizatoriaus atstovės, po praėjusių metų kelionių bumo šiemet pastebima turizmo rinkos stabilizacija. Jos teigimu, šią vasarą pastebimas augantis susidomėjimas kelionėmis į Balkanų bei kitas Europos ir Afrikos šalis – tai nulemia tiek pastarųjų kelių metų pasauliniai įvykiai, tiek ir kintantys pačių keliautojų poreikiai.

    „Kelionės jau yra tapusios neatsiejama gyvenimo dalimi, todėl dairomasi naujų krypčių, pavyzdžiui, Šiaurės Kipro, Evijos, Kenijos ir kt., ieškoma geresnių, įdomesnių pasiūlymų, taip atliepiant poreikį keliauti. Ypač vasarą domimasi vėsesnio klimato kryptimis: Norvegija, Madeira ir kt.“, – teigia D. Strumskienė.

    Kelionių ekspertė taip pat pastebi, kad keliautojai pradėjo kruopščiau planuoti savo atostogų biudžetus – jie skiria daugiau laiko pačių geriausių pasiūlymų paieškai.

    „Šiemet esanti didelė įdomių ir pačių įvairiausių kelionių pasiūla sustiprina keliaujančiųjų pozicijas: jie gali gauti tikrai geras sąlygas. Tačiau nereikėtų skubėti ir išsirinkti pirmo geriausio pasiūlymo, kuris gali pasirodyti per geras, kad būtų tiesa. Verčiau rinktis patikimus, ilgametę patirtį turinčių organizatorių paslaugas“, – komentuoja „Itaka Lietuva“ atstovė.

    Nauja Itaka pardavimų atstovybė

    Vartotojų įpročiai keičiasi, daugėja „solo“ kelionių
    Pastebima, kad pasikeitusi situacija pasaulyje dalį keliautojų paskatino keisti keliavimo įpročius. Kelionių organizatoriaus „Itaka“ duomenimis, kai kurie vis dar užsakinėja keliones iš anksto, renkasi kokybiškus, gerai įvertintus viešbučius, ir renkasi iš pasiūlymų gausos. Tuo metu kiti laukia paskutinės minutės pasiūlymų, ir taip stengiasi sutaupyti.

    „Tai tokie keliautojai, kuriems viešbučio kokybė, o kartais – ir kryptis, nėra svarbiausi veiksniai. Kai kada tai – tiesiog spontaniškas pasirinkimas, kurį dažniausiai nulemia gera kaina. Vis dėlto, populiariausių viešbučių, taip pat dalies išvykimo datų pardavimai nesikeičia: kai kurie viešbučiai, pavyzdžiui, Zakinto saloje, Albanijoje ir kt. būna išparduoti jau prieš kelis mėnesius iki vasaros atostogų sezono starto“, – paaiškina D. Strumskienė.

    „Itaka“ duomenimis, Graikijos salas – Tasą, Zakintą, Eviją – dažniau renkasi jaunesni, 26–40 m. amžiaus keliautojai. Jie kasmet vis dažniau atranda ir Albaniją, nors į šią Balkanų šalį įprastai keliauja 36–55 m. amžiaus žmonės. Tuo metu aktyvų poilsį mėgstantieji pirmenybę teikia Madeirai.

    Pastebima ir tai, kad pažintines keliones lėktuvu dažniau renkasi moterys, taip pat poros, o kas trečia keliaujanti šeima vyksta su vaikais.

    „Šie metai išsiskiria kaip niekad gausiu užklausų dėl pavienių – „solo“ – kelionių: palyginti su praėjusiais metais, užsakymų skaičius išaugo dvigubai. Tai galėjo lemti tiek noras išmėginti kitokio tipo keliones, tiek ir auganti pasiūlymų „solo“ keliautojams įvairovė. Todėl tikėtina, kad ir kitąmet daugės keliaujančių pavieniui“, – sako „Itaka Lietuva“ direktoriaus pavaduotoja D. Strumskienė.



    Populiariausi viešbučiai

    Albanija, Duresis - Fafa Aqua Palace

    Fafa Aqua Palace

    599 € /asm.

    Pradinė kaina:  999 € /asm. -40%

    Graikija, Tasas - Zoe
    619 € /asm.

    Pradinė kaina:  1 129 € /asm. -45%

    Albanija, Duresis - Grand Blue Fafa

    Grand Blue Fafa

    779 € /asm.

    Pradinė kaina:  999 € /asm. -22%

    Albanija, Duresis - Marika
    559 € /asm.

    Pradinė kaina:  859 € /asm. -34%

    Albanija, Duresis - Green Park

    Green Park

    579 € /asm.

    Pradinė kaina:  759 € /asm. -23%

    Albanija, Duresis - Bleart
    699 € /asm.

    Pradinė kaina:  1 009 € /asm. -30%

    Madeira - Do Campo

    Do Campo

    639 € /asm.
    • Kelionės
    • Naujienos
    • Dar arčiau keliautojų: Vilniuje atidaryta nauja „Itaka“ pardavimų atstovybė

    Dar arčiau keliautojų: Vilniuje atidaryta nauja „Itaka“ pardavimų atstovybė

    2024-06-20

    Nauja Itaka pardavimų atstovybė

    Vasaros atostogų sezonui įsibėgėjus, vienas didžiausių kelionių organizatorių Centrinėje Europoje „Itaka“ skelbia atidarantis naują pardavimų atstovybę. Ji atidaryta prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“.

    „Siekiame būti kuo arčiau savo klientų, suteikti jiems galimybę tiesiogiai ir gyvai pasitarti su kelionių pardavimo konsultantais. Pastebime, kad nors informacijos apie keliones internete paieškų apimtys auga, „gyvas“ kontaktas su kelionių planavimo specialistais – vis dar svarbus priimant galutinį sprendimą. Todėl naujoji pardavimų atstovybė leis kiekvienam dar paprasčiau išsirinkti asmeninius lūkesčius labiausiai atitinkančius kelionių pasiūlymus“, – sako „Itaka Lietuva“ direktoriaus pavaduotoja Daiva Strumskienė.

    Tai – pirmoji „Itaka“ pardavimų atstovybė, atidaryta po kelių metų pertraukos. Prieš prasidedant COVID-19 pandemijai, Lietuvoje veikė penkios atstovybės Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

    Nauja Itaka pardavimų atstovybė

    Ekspertai pastebi: kelionių rinka stabilizuojasi
    Pasak kelionių organizatoriaus atstovės, po praėjusių metų kelionių bumo šiemet pastebima turizmo rinkos stabilizacija. Jos teigimu, šią vasarą pastebimas augantis susidomėjimas kelionėmis į Balkanų bei kitas Europos ir Afrikos šalis – tai nulemia tiek pastarųjų kelių metų pasauliniai įvykiai, tiek ir kintantys pačių keliautojų poreikiai.

    „Kelionės jau yra tapusios neatsiejama gyvenimo dalimi, todėl dairomasi naujų krypčių, pavyzdžiui, Šiaurės Kipro, Evijos, Kenijos ir kt., ieškoma geresnių, įdomesnių pasiūlymų, taip atliepiant poreikį keliauti. Ypač vasarą domimasi vėsesnio klimato kryptimis: Norvegija, Madeira ir kt.“, – teigia D. Strumskienė.

    Kelionių ekspertė taip pat pastebi, kad keliautojai pradėjo kruopščiau planuoti savo atostogų biudžetus – jie skiria daugiau laiko pačių geriausių pasiūlymų paieškai.

    „Šiemet esanti didelė įdomių ir pačių įvairiausių kelionių pasiūla sustiprina keliaujančiųjų pozicijas: jie gali gauti tikrai geras sąlygas. Tačiau nereikėtų skubėti ir išsirinkti pirmo geriausio pasiūlymo, kuris gali pasirodyti per geras, kad būtų tiesa. Verčiau rinktis patikimus, ilgametę patirtį turinčių organizatorių paslaugas“, – komentuoja „Itaka Lietuva“ atstovė.

    Nauja Itaka pardavimų atstovybė

    Vartotojų įpročiai keičiasi, daugėja „solo“ kelionių
    Pastebima, kad pasikeitusi situacija pasaulyje dalį keliautojų paskatino keisti keliavimo įpročius. Kelionių organizatoriaus „Itaka“ duomenimis, kai kurie vis dar užsakinėja keliones iš anksto, renkasi kokybiškus, gerai įvertintus viešbučius, ir renkasi iš pasiūlymų gausos. Tuo metu kiti laukia paskutinės minutės pasiūlymų, ir taip stengiasi sutaupyti.

    „Tai tokie keliautojai, kuriems viešbučio kokybė, o kartais – ir kryptis, nėra svarbiausi veiksniai. Kai kada tai – tiesiog spontaniškas pasirinkimas, kurį dažniausiai nulemia gera kaina. Vis dėlto, populiariausių viešbučių, taip pat dalies išvykimo datų pardavimai nesikeičia: kai kurie viešbučiai, pavyzdžiui, Zakinto saloje, Albanijoje ir kt. būna išparduoti jau prieš kelis mėnesius iki vasaros atostogų sezono starto“, – paaiškina D. Strumskienė.

    „Itaka“ duomenimis, Graikijos salas – Tasą, Zakintą, Eviją – dažniau renkasi jaunesni, 26–40 m. amžiaus keliautojai. Jie kasmet vis dažniau atranda ir Albaniją, nors į šią Balkanų šalį įprastai keliauja 36–55 m. amžiaus žmonės. Tuo metu aktyvų poilsį mėgstantieji pirmenybę teikia Madeirai.

    Pastebima ir tai, kad pažintines keliones lėktuvu dažniau renkasi moterys, taip pat poros, o kas trečia keliaujanti šeima vyksta su vaikais.

    „Šie metai išsiskiria kaip niekad gausiu užklausų dėl pavienių – „solo“ – kelionių: palyginti su praėjusiais metais, užsakymų skaičius išaugo dvigubai. Tai galėjo lemti tiek noras išmėginti kitokio tipo keliones, tiek ir auganti pasiūlymų „solo“ keliautojams įvairovė. Todėl tikėtina, kad ir kitąmet daugės keliaujančių pavieniui“, – sako „Itaka Lietuva“ direktoriaus pavaduotoja D. Strumskienė.



    Populiariausi viešbučiai

    Albanija, Duresis - Fafa Aqua Palace

    Fafa Aqua Palace

    599 € /asm.

    Pradinė kaina:  999 € /asm. -40%

    Graikija, Tasas - Zoe
    619 € /asm.

    Pradinė kaina:  1 129 € /asm. -45%

    Albanija, Duresis - Grand Blue Fafa

    Grand Blue Fafa

    779 € /asm.

    Pradinė kaina:  999 € /asm. -22%

    Albanija, Duresis - Marika
    559 € /asm.

    Pradinė kaina:  859 € /asm. -34%

    Albanija, Duresis - Green Park

    Green Park

    579 € /asm.

    Pradinė kaina:  759 € /asm. -23%

    Albanija, Duresis - Bleart
    699 € /asm.

    Pradinė kaina:  1 009 € /asm. -30%

    Madeira - Do Campo

    Do Campo

    639 € /asm.